divendres, de maig 02, 2008

Odisea Terroriste I.

Estimats amics i amigues, que diria un catalaniste, sé que hau estat molt de temps esperant este moment, i hau estat molt preocupats per la gent que fem este blob, pero desgrasiadament mos am vist imbolucrats en una trama de terrorisme internasional de la que no am pogut escaparmos astara.
Fa un any i mich, quan estaem rebentan totes les pachines de ranking de tràfec, del gugle i de tot, mos tengueren una trampa com mai s haberem pogut imachinar. Aquell fax que mos arriba del nuevo mundo, va ser l ascomensament d un periplo que mos portaria a llocs que no li desicharia ni al pichor del meus enemics. Bueno, a Rovireche sí.
Estaem en la redacsió de rullangang preparant tots el post d ixa vesprá, era un dia d ixos bonicos, com una mascleta del dia de la cremá, com una regata de l americas cap, o com el dia que s´achuntarem pa demanar el auia. Mos habia costat mol arribar a estar en les primeres posisions de Alfreda, i la veritat, en lo que habiem treballat no estaem disposach a que mos furtaren la primera posisió de blob del regne. La web del campeonat d´arrancá de burro de Benirredra habia trencat totes les prebisions i de forma incomprensible mos habia desbancat com a pachina de referensia de la cultura valensiana. Ya no erem els primers i necesitaem algo que mos destacara definitivament.
A les onse en punt de aquell mati, el cel s´aurí pa mosatros i entraba per el fax la nostra salvasió. El mostre contacte en Estats Units mos estaba comunicant que s habia descubert en un chasiment molt a prop de Manhattan, un fosil que demostraba que fea mes de 700 anys un valensiá ya habia anat américa i que per tant Cristobal Colon anava a pasar a la historia, pero com a mentiros. Despres de moltes probes en secret, no aniaven dudes que lo que habien trobat era un fartó Polo, el fartó més antic de la terra, el fartó que demostraba que els valensians molt antes inclus que els vikingos, ya habien plantat les aspardenyes en lo que pareix ser se trataba d un viache rutinari a Faura, que per accident habia acabat en el descobriment mes important de la historia de la humanitat.
En vista de la importansia de l aconteciment, me vach preparar una maleta en lo justet i vach anfilar paca l aeroport de Manises. M havia vestit en el trache clasic de fallero, de negre, pa no cridar l atensió, sabia que si volia arribar rapit a América no podia caure en mans de la polisia, i quina millor manera pa desmarcarme de moros, putes, negres i chitanos, que vestit de valensiá.
Tot anava de lujo, m habia anat a Madrit com sempre en Business, aixina que m habien preparat la paella i la orchata que me donarien forses pa un viache tan llarc.

Una vegá en la meseta i ya en la t4, el primer problema. Necesitaba un billet en el primer vol a Nova York, i desgrasiadament no aniaven plases en ninguno, aixina que vach agarrar al primer madridiste en cara de borinot i el vach amenasar en cantarli tota la discografia de Fransisco. Després de dos per ofrenars i un himne del Valensia, ya mabia donat el seu billet i les claus del coche i sa casa.
Tot anava be, la gloria estaba molt a prop, pero era impresindible amportarse el fartó paca Valensia...
(continuará)...

dimecres, de desembre 13, 2006

Visantico: Analiste de lo virtual. V Nintenlo Hui


Si pensabes que tot estaba ya inventat, si pensabes que després de la paella els valencians, que no els catalans, no anavem a imbentar res bo, pos t´equivocaves. En un desafio sinse precedents a la industria de l´osio, un grup de valensians de veritat han diseñat una nova consola que revolucionará el teu antreteniment.
Segurament vorás en la tele i per ahí, que n´hi ha un atra consola que se pareix molt, pos bé, com en la Coca-Cola, ací s´ha produit un atre robo duna idea valensiana. De fet, segons am pogut saber, aniava un infiltrat en l equipo d informatics que era un poc catalaniste i li va chivar tot el proyecte als japonesos, que com hau pogut vore en la tele són casi tan amiguets dels polacos com els de la ETA, eh Cabrod Rovira?
Bé, pasem a lo tecnic, gracies a uns electrodos de fibra de Wolframio incrustats en el seu mando, tot lo que fas tu, la consola heu asimila i heu traduix en microbytes que pasen al serebro del cacharro. Aixina, i grasies al chocs que s´estan desenrollant en el sentro tecnolochic que te Nintenlo en La Pobla Llarga, podrás, ansendre mascletaes, preparar paelles, apallisar a catalanistes manifestant-se el 25 d´abril, recollir taronches, construir camps de furbol, an fi, un abanico de posibilitachs que faran que te pugues quedar en casa, i de paso evitarte de vore sosialistes o inmigrants en estos carrers en el que el desti mos ha castigat, segurament per votar a Lerma.

Els jeroglífics de Sibilio. Número 2

Aquest nou jeroglífic que ens envia el gran Sibilio, al que demanem disculpes ja que ens arribà fa uns dies, segur que el podeu resoldre sense mirar la solució, que per cert aquesta vegada ve inclosa. Gràcies Sibilio.

Bridge in december

Hola amics i amigues, la gent (!) de Rullan torna amb més força que mai per a poder donar resposta a eixa mitja de tres visitas diàries, que estan veient com el seu racó favorit en la xarxa els estava fallant.
Durant aquest llarg pont, per a alguns, hem estat dissenyant nous contiguts que estem segur us van a encantar. I gràcies això aconseguir el nostre primer repte, arribar a les 5 visites diàries durant tota una setmana, informarem quan açò es produeixca.
Gràcies per la vostra paciència i no patiu, hem tornat, i per a quedar-se.
Que la Rullanforça t´acompanye!

Per cert, seguint un consells d´un amic, que ens recomanà introduir informacions d´actors, cantants, esportistes d´elit, i gent famosa en general, us deixem una recomanació cultural per a estos nadals que esperem puga garantir les primeres cinc visites de la setmana.

dimarts, de novembre 28, 2006

Les vinyetes de Mínimo. El pacte ja està en camí...















El compte enrere ha començat...


EUPV i el Bloc tanquen un acord de mínims pel pacte electoral
Demà l'han de ratificar les executives

Després de mesos de negociacions, Esquerra Unida del País Valencià i el Bloc Nacionalista Valencià han consensuat aquest migdia les bases per a l'establiment d'un pacte amb vista a les eleccions valencianes. L'acord de mínims se sostenta en un document que porta el nom de Compromís pel País Valencià, que aquesta tarda han traslladat a altres forces d'esquerres perquè hi diguin la seva. Demà caldrà que el ratifiquin les executives dels dos partits.


http://www.vilaweb.cat/www/noticia?p_idcmp=2172092

dissabte, de novembre 25, 2006

Les vinyetes de Mínimo. Manuel Vilanova














El Supremo condena a un año y medio de cárcel al alcalde de Vila-Real por prevaricación

El regidor, del PP, defendió a una empresa que hacía demasiado ruido “en contra de los intereses de los ciudadanos”


http://www.elpais.com/articulo/espana/Supremo/condena/ano/medio/carcel/alcalde/Vila-Real/prevaricacion/elpepuesp/20061124elpepunac_3/Tes/


Visantico: Analiste de lo virtual. IV "A mi no me ha llegado nada!"

Impressionant document de la Tárrega que vol palpar de primera mà com estan les coses en Galicia en l arribà del Huracá Gordon; la veritat, sinse molt de exit....





dimecres, de novembre 22, 2006

Visantico: Analiste de lo virtual. III Chiquito Wars

Sé que a vosatros tamé vos agrà, aixina que vos dixe un troset de la versió astenguda del episodi tres de la Guerra de les Galàxies. Està en versió orichinal, pero no te subtituls aixina que tindreu que fijarvos bé.




Els jeroglífics de Sibilio. Solució al nº 1

Abans de res, gràcies per les vostres respostes, encara que no ha encertat ningú. I gràcies a tu Sibilio, a vore si tenim un altre jeroglífic prompte, ànim. Ací teniu la solució a l´anterior:

dimarts, de novembre 21, 2006

Visantico: Analiste de lo virtual. II Correguda global

Començaré la meua secció en una notícia que m´ha crirdrat l´atenció. La Correguda Global.
Com sabeu, en astó de l´internet ni ha gent pa tot, i sobretot gent que s aburrix i molt, aixina que han decidit amb un flashmob que es diu, que el dia 22 de desembre mos posem tots a follar, o lo que pugam fer. Pero que vamos, que tingam un orosme d´ixos pa cambiar la enerchia del mon. En poques paraules a vore si fem que governe el cara moniato ixe del Pla, per ejemple.
Vosatros feu lo que vullgau a mi dins de totes les chorraes que pasen cada dia en astó del mon virtual, me pareix que no está mal, ademés ixe dia no tenia previst anarme n de putes, perque com a bon español i valensià, en ixe ordre, anava a vore si me tocava la loteria i me retirava d ascriure en publicasions de merda com esta.
Vos deixe el link, que es lo que fa anar d un lloc a un atre en internet, pa que ho mireu. Ah! si no sabeu ingles no podreu llegir res, tindreu que asperar a la versio en español que els fills de gosa estos han ficat en una bandera mexicana. Serà possible!

Els jeroglífics de Sibilio.










La solució demà...

Podeu suggerir respostes evidentment.

Noves incorporacions

Hola lectors, vull presentar-vos a dos nous col.laboradors de Rullan.
El meu gran amic Sibilio, que ens ficarà en dificultats increibles amb els seus jeroglífics impossibles i fruït d´anys de treball; i a Visantico, un home entranyable que feia dels desplaçaments tota una festa. Un conductor, que si encara estigués en actiu hauria perdut els punts en un matí, un conductor, que gràcies als seus coneixements sobre la xarxa ens tindrà al dia de tot este univers virtual.
Gràcies als dos, i esperem que col.laboren amb més freqüència que altres...

Visantico: Analiste de lo virtual. I Presentació.

Hola amics, soc Visantico, i com pugau vore en la imache de l asquerra me dedique a observar tot lo que passa en el mon de lo virtual.
Sé que no me conegueu, pero teniu que saber que jo era el conductor de l autobús de la mitica seleccio que en este blog ascriu tan penosament.
Jo, que si que estic al dia, ha pensat que seria bo pa estos mamarrachos comentar ixes cosetes que pasen en el internet i que es una putà que no pugau vore, perque jo vinc de treballar en la secció de tecnolochia del New York Times i se que vosatros, ignorants, no compreu mai ixe periòdic.
Aixina que res, aspere que a partir d´ara no penseu que un web, es un colló, flash, lo que s amollaveu a la boca com a pecores, ni Wifi el nom del gat veí.
Ah! una cosa, i qui tinga problemes en com ascric que s en vaja pa ca dalt en els fills de puta ixos.

dimecres, de novembre 15, 2006

Les vinyetes de Mínimo.Operacions futboleres...















Nuevo Mestalla: el futuro ya está aquí

El nuevo estadio del Valencia CF sorprendió el viernes a la ciudad por su diseño y las innovaciones que incorpora.

Los aficionados, además de ver un partido de fútbol, contarán con el mejor acondicionamiento. Por ejemplo, aparcar no será un suplicio para al menos 2.600 conductores, ya que el estadio tendrá un parking con ese número de plazas, más otras 15 para autobuses y 485 para zona VIP.

http://www.20minutos.es/noticia/171637/0/Nuevo/Mestalla/futuro/




divendres, de novembre 10, 2006

Las vinyetes de Mínimo. Eleccions catalanes


Promesa: Més actualitzacions

Hola a tots. Primer presentarme, sóc el senyor Rullan, Sir Rullan per ser més exactes, i sóc el que mou este monstre de la comunicació al que per amistat, o gràcies a insconscients que ens enllacen, has arribat.
Al títol d´esta entrada demane disculpes en plural, encara que he de confessar que, de moment, aquells reputats col.laboradors que fitxarem a colp de talonari al calurós estiu, han tirat la tovalla cual alipàparo sec.
Serà un camí dur, però, confiem que en un futur no molt llunyà estos col.laboradors, o traibolaors (traidor +col.laborador) vegen la llum y se n´adonen que eixos blogs on la crispació desdijuna chopped i mortadela no són el que societat demanda.
Prometem més actualitzacions, però no de major qualitat perquè això és simplement impossible. Us donem la benvinguda al nou Rullan 2.0: "Enjoy Rullan".

dijous, de setembre 14, 2006

Corbalan Cuida De Ti. II La baba de Caracol

Hola amigos, ¿como estáis?, ¿mal verdad?. Pero, ¿os habéis preguntado alguna vez por qué?
Yo era una desgraciao de mierda como tú, pero en uno de mis viajes con Rullan, Sibilio y el resto de la selección descubrimos algo que nos cambió la vida. Algo que ahora, tú, y sólo por estar en este blog, vas a descubrir.
Estábamos en el mundial de Cali, donde quedamos muy bien por cierto, algún día os contaré gracias a qué, y una tarde lluviosa después de un partido, Romay y Rullan se fueron como de costumbre al jardín del hotel a comentar el partido, y matar un poco el tiempo mientras paseaban sus pies descalzos por la hierba.

Decidieron jugar al sambori con la mala fortuna que Romay se cortó en un pie, cosa extraña dada su gran destreza, y la mala suerte de no poder contar con el médico del equipo que en aquel momento se encontraba en paradero desconocido.


Cuando parecía que Romay iba a tener que retirarse del campeonato y por tanto, esfumarse el gran juego y las esperanzas de España, Rullan, grande, grande Rullan, recordó unas palabras de su bisabuelo Patricio Rullan un ilustre veterinario de Alcobendas "si la baba de un caracol es capaz de regenerar su caparazón, ¿qué no hará con nuestra piel?"
Acto seguido y sin pensarlo dos veces, cogió al animal de su caparazón y deslizó sus fluidos por la herida del bueno de Fernando. Al día siguiente, y como por arte de magia, Romay lucía el pie más bello y más sano que jamás habían visto mis ojos.
¿Os cuesta creerlo verdad? Pues no amigos, no dudéis de la palabra de Corbalan, dejad de gastar fortunas en productos artificiales que nunca os darán tan buen resultado.



Cortes, arañazos, acné, torceduras, caries, acidez, todo, creedme, todo, lo cura la baba de caracol.

Aquí tenemos algunos testimonios:


Jimmy Double. “Antes de tomar baba de caracol era un rojo de mierda y gracias a la baba he llegado a senador de los Estados Unidos”



Michael Schumacher. “Me salía en todas las curvas, pero desde que unto mis neumáticos con baba de caracol he ganado siete veces el mundial, wow”



Linda Stepelfire.” Desde que le puse baba de caracol en los ojos a mi marido, volvemos a hacerlo face to face, yihau”.

Ya lo veis, cualquier problema que tengáis, BABA DE CARACOL. Palabra de Corbalan.




dijous, de setembre 07, 2006

Corbalan Cuida De Ti. I Presentación


Hola amigos soy Corbalan, y desde hoy voy a daros consejos para que cuidéis un poquito más de vuestra salud física y mental.
Como podéis imaginar no soy un gran especialista en cuidados capilares pero bueno, de otras cosas sé y mucho. Espero que os gusten mis consejos y que os ayuden a vivir un poquito mejor, porque aunque creas que estás bien, de momento date cuenta lo que estás leyendo y el blog que está visitando. ¿Lo ves?

Les vinyetes de Mínimo. Opera a València